Wellbeing ve vzdělávání. Jak mu rozumíme a proč se mu věnovat?
prosinec 2020
Názory účastníků 11. Setkání lídrů iniciativy Úspěch pro každého žáka na téma Wellbeing ve vzdělávání – Jak mu rozumíme a proč se mu věnovat? konaného on-line dne 22. září 2020 zachycuje stejnojmenná publikace, kterou si můžete přečíst zde.
Jak by měl fungovat střední článek vedení regionálního školství v ČR, pokud má co nejlépe pomáhat zlepšovat vzdělávací výsledky dětí a snižovat nerovnosti?
Duben 2020
Pilotní analýzu názorů vedoucích pracovníků ve vzdělávání zpracoval Vladimír Srb na základě dotazníkového šetření s účastníky celodenního Setkání lídrů v DOX (10. 3. 2020)
Jedná se o první předběžnou sondu mapující míru shody názorů na žádoucí podobu středního článku ve vzdělávání.
HODNOCENÍ: důvěra, dialog, růst
Hana Košťálová, Jana Straková a kolektiv autorů
Praha: SKAV, o. s., 2008.
Publikace byla vydána v rámci projektu: „Prostor pro sdílení a vzdělávání učitelů a odborných pracovníků ve školství”.
Vydání publikace spolufinancoval Evropský sociální fond, státní rozpočet ČR a rozpočet hl. m. Prahy.