Rozvíjet digitální dovednosti a informatické myšlení je od 4. září povinné pro první stupeň ZŠ. Kvůli umělé inteligenci ale budou potřeba další změny 11. září 2023
Dejme šanci letošním deváťákům. Navrhujeme konkrétní opatření, která mohou omezit dopady selhání systému na jejich budoucnost 30. června 2023
Postavení asistenta pedagoga potřebuje změnu, ne ale v té podobě, jak ji navrhuje ministerstvo školství 14. června 2023
SKAV se připojuje ke stanovisku Society for all. Na asistentech pedagoga nelze šetřit způsobem, který navrhuje ministerstvo školství 15. května 2023
Čemu věříme ve vzdělávání? Tématem letošní konference Úspěch pro každého žáka byly hodnoty a to, jak formují vzdělávací systém 26. dubna 2023
Odklad školní docházky bez další podpory dítěte je spíš odkladem problému než jeho řešením 17. dubna 2023
Jen lepší plat učitele ve školách neudrží. Proč potřebujeme provázející a uvádějící učitele? 16. března 2023
Proměna RVP se stihne v termínu, slíbil ministr školství Vladimír Balaš na kulatém stole 17. února 2023
Data máme, stále je ale neumíme efektivně využít. U kulatého stolu SKAV a EDUin se diskutovalo o “evidence-based” vzdělávací politice 30. ledna 2023
Mýtům i reálným rizikům spojeným s používáním technologií se věnovala konference Digitální wellbeing dětí. Představila strategický dokument Rady EU 30. listopadu 2022
V návrhu státního rozpočtu chybí peníze na asistenty pedagoga. SKAV se připojuje ke stanovisku, které na to poukazuje 19. listopadu 2022