Jak připravovat učitele? Výuka na pedagogických fakultách se má v během tří let změnit 10. března 2022
Odložením roušek se problémy způsobené pandemií nevyřeší. Děláme dost pro to, aby se s jejími dopady děti, pedagogové i celé školství vyrovnali co nejlépe? 24. února 2022
O výsledcích dětí rozhoduje schopnost ředitelů zlepšovat pedagogické dovednosti učitelů. 21. února 2022
Jak pečují o ředitele jinde než v Česku? Nová publikace popisuje praxi v pěti různých školských systémech 17. února 2022
Na ředitelích záleží. Nestačí jim ubrat administrativu, potřebují podpořit v řízení výuky 14. února 2022
Vzdělávání potřebuje hlubší změnu, kurikulum nestačí jen “provzdušnit”. SKAV zveřejňuje doporučení k revizi rámcových vzdělávacích programů 8. února 2022
Připojte se k online semináři, který se bude věnovat roli různých aktérů v podpoře wellbeingu dětí ve finském vzdělávacím systému 4. února 2022
Partnerství pro vzdělávání 2030+ v deseti bodech doporučuje, jak promítnout podporu wellbeingu do revidovaných RVP 3. února 2022
Pět inspirativních ředitelů, pět inspirativních rozhovorů. Přečtěte si, jak se rodí spolupracující škola 31. ledna 2022
Vakuum mezi školami, zřizovateli a ministerstvem má vyplnit střední článek. V tomto roce se začne rozhodovat o jeho podobě 28. ledna 2022
Proč reformy vzdělávání selhávají? Vydáváme překlad studie Michaela Fullana, která na tuto otázku odpovídá 6. prosince 2021
Koaliční program slibuje kontinuitu se Strategií 2030+, řadu otázek ale bude třeba vyjasnit 3. prosince 2021
Jakou změnu má přinést revize RVP? SKAV na toto téma uspořádal setkání odborníků z různých oblastí vzdělávání 25. listopadu 2021
O klimatické krizi nestačí jen vykládat, děti potřebují zažít, že mohou přispět ke změně 23. listopadu 2021
Mladí Češi kvůli klimatické změně bojí budoucnosti, vědí toho o ní ale jen málo. Co se mají naučit ve škole? 11. listopadu 2021