Nová publikace: SKAV jsme my
únor 2023
Publikaci si můžete přečíst ZDE.
Nová publikace: Inspirativní rozhovory o spolupráci ve školách
leden 2022
Knížku s rozhovory s ředitelkami a řediteli základních škol si můžete přečíst ZDE.
Jak zlepšovat učení, wellbeing a rovné šance žáků v ČR prostřednictvím středního
článku a dalších opatření
říjen 2021
Rádi bychom Vám představili publikaci s názvem „Jak zlepšovat učení, wellbeing a rovné šance žáků v ČR prostřednictvím středního článku a dalších opatření“, která shrnuje poznatky a zkušenosti získané během prvního roku Partnerství pro vzdělávání 2030+.
Chceme lepší atmosféru ve školách aneb možnosti podpory wellbeingu
květen 2021
Tato publikace přináší užitečné tipy a inspirace, které vzešly z šetření provedeného na jaře 2021 na 72 základních školách z celé republiky sdružených v Asociaci ředitelů základních škol (AŘZŠ). Na vytvoření ankety se spolupodílela Pracovní skupina Partnerství pro vzdělávání 2030+ Wellbeing, ve které je AŘZŠ aktivně zapojená.
Wellbeing ve vzdělávání. Jak mu rozumíme a proč se mu věnovat?
prosinec 2020
Názory účastníků 11. Setkání lídrů iniciativy Úspěch pro každého žáka na téma Wellbeing ve vzdělávání – Jak mu rozumíme a proč se mu věnovat? konaného on-line dne 22. září 2020 zachycuje stejnojmenná publikace, kterou si můžete přečíst zde.
Sdílené priority 2030+
červen 2020
Jak by měl fungovat střední článek vedení regionálního školství v ČR, pokud má co nejlépe pomáhat zlepšovat vzdělávací výsledky dětí a snižovat nerovnosti?
duben 2020
Pilotní analýzu názorů vedoucích pracovníků ve vzdělávání zpracoval Vladimír Srb na základě dotazníkového šetření s účastníky celodenního Setkání lídrů v DOX (10. 3. 2020)
Jedná se o první předběžnou sondu mapující míru shody názorů na žádoucí podobu středního článku ve vzdělávání.
Kdy a jak měnit kurikulum
kol. autorů
1. vydání. Praha: SKAV, o. s., EDUin, o.p.s., 2010.
Studie byla vydána ve spolupráci s EDUin, o.p.s.
HODNOCENÍ: důvěra, dialog, růst
Hana Košťálová, Jana Straková a kolektiv autorů
Praha: SKAV, o. s., 2008. Publikace byla vydána v rámci projektu: „Prostor pro sdílení a vzdělávání učitelů a odborných pracovníků ve školství”. Vydání publikace spolufinancoval Evropský sociální fond, státní rozpočet ČR a rozpočet hl. m. Prahy.